#Burger-Ping meets HaKe

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

HL² Street Date: Gold und es kommt am 16. November

Jaegermeist0r

Administrator
Teammitglied
VIVENDI UNIVERSAL GAMES ANNOUNCES PLANS TO LAUNCH THE MOST ANTICIPATED PC ACTION GAME OF 2004

Half-Life® 2 to Ship to Retail Outlets Globally This Holiday Season

LOS ANGELES (October 18, 2004) – Vivendi Universal Games (VU Games) today announced that Half-Life® 2, the sequel to one of the most critically acclaimed PC titles in gaming history, will ship to retail outlets around the world in November. The Company confirmed that Half-Life 2, developed by Valve Software, has gone gold with a planned retail street date of November 16, 2004. The countdown to the highly anticipated retail street date has begun around the world, as VU Games completes plans to ship localized versions of Half-Life 2 simultaneously in English, French, Spanish, Italian, German, Traditional and Simplified Chinese, Korean, Thai and Japanese.

"Half-Life 2 has surpassed our expectations in every sense – its high-quality graphics, ground-breaking physics and immersive first-person shooter gameplay set a new standard for PC action games," said Bruce Hack, CEO of VU Games. "Half-Life 2 will go down as one of the best-selling PC titles, and we are thrilled to deliver this ground-breaking title to the worldwide gaming community this fall."

Hailed as "...the best game ever made" by PC Gamer, Half-Life 2 earned a top-rated review score of 98, the highest score bestowed by the magazine in more than six years. The game has received numerous accolades for its technical excellence, captivating story and addictive game play, including more than 10 awards and nominations at the 2004 Electronic Entertainment Expo. In addition to being named "Best PC Game" by 1up.com (Ziff Davis) and Gamespy.com, the title also received a "Technological Excellence on PC" award from IGN.com. CNNMoney.com stated that "Half-Life 2 will redefine what gamers expect from their games visually – and the gameplay is a lot of fun as well."

The global anticipation for Half-Life 2 has reached unprecedented heights, as consumers around the world mark their calendars to buy the game at retail on November 16th. The Half-Life 2 product will include Counter-Strike: Source. VU Games will also release a Half Life 2 Collector’s Edition that will include Half-Life 2 in DVD-ROM format, Counter-Strike: Source, Half-Life: Source, a free limited edition t-shirt, and a Half-Life 2 Prima strategy guide book.

The original Half-Life game was launched in 1998 under VU Games’ Sierra Entertainment publishing label. It earned more than 50 game-of-the-year awards and has been heralded as one of the best PC first-person shooter games of all-time.

About Half-Life® and Half-Life® 2
In 1998, Half-Life revolutionized the game industry with its combination of pounding action and continuous, immersive storytelling. Valve’s debut title was named "Best PC Game Ever" by PC Gamer and launched a franchise with more than eight million retails units sold worldwide. In 2004, Half-Life 2 will take the suspense, challenge and visceral charge of the original to new heights of realism and responsiveness. Half-Life 2 opens the door to a world where the player’s presence affects everything around him, from the physical environments to the behaviors – even the emotions – of both friends and enemies. The player again picks up the crowbar of research scientist, Gordon Freeman, who finds himself on an alien-infested Earth being picked to the bone, its resources depleted and its population dwindling. Freeman is thrust into the unenviable role of rescuing the world from the wrong he unleashed back at Black Mesa. And a lot of people – people he cares about – are counting on him. The intense, real-time gameplay of Half-Life 2 is made possible only by Source, Valve’s new proprietary engine technology. Source provides major enhancements in the advanced facial animation system, physics, graphics and AI. Half-Life 2 will be available for the PC.

About Vivendi Universal Games
Headquartered in Los Angeles, VU Games is a leading global developer, publisher and distributor of multi-platform interactive entertainment. Its development studios and publishing labels include Blizzard Entertainment, Sierra Entertainment, Fox Interactive and Massive Entertainment. VU Games’ library of over 700 titles features multi-million unit selling properties such as Warcraft®, StarCraft®, Diablo® and World of Warcraft® from Blizzard Entertainment®; Crash Bandicoot®, Spyro The Dragon™, Empire Earth®, Leisure Suit Larry™, Tribes® and Ground Control®.

Quelle

Damit ist es amtlich. HL² wird am 16. November in den Läden stehen und auch in Steam freigeschaltet sein!
 

[LL]Champ

Ex Burger-Ping Admins
Kann nicht mehr warten...seitdem ich HL1 im Jahre *zurückrechne* 1998 mind. 3x durchgezockt habe, bin ich schon üblst ausgelaugt, nur weil...egal, ihr kennt die Geschichten um Valve&Co.

Dessawegen kauf ich mir das Game in einer der vielen verschiedenen Designverpackungen(oder gleich alle Sorten?) am ersten Tag. So!
 
Jetz muss ich erstma inne Küche, Kühlschrank aufmachen, Bierflasche raus, plopp, :prost!:, gluck, gluck, gluck, ahhhhhh.

Ein Tag, an dem es was zu feiern gibt, hehe.

CU on CS:S :winkewinke:
 

Lord Hagen

New Member
Eine Sache geht mir aber nicht ausn Kopf also ist mir noch unklar und zwar wenn HL² am 16. kommt und hier in Deutschland im Laden liegt welche Sprache wird des dann haben weil ich bis jetzt meistens was von engl. Versionen gesehen hab und sogar irgendwas wo auf Deutsch hindeuten könnte ?(
 

King Crash

Ex Burger-Ping Admins
Original von Jaegermeist0r
Die am 16.11. erhältliche deutsche Version wird ab 18 und ungeschnitten sein!

Kann man dann auch als 16-jähriger nicht Admin auf den CS:S Servern werden (wenn ichs dann auch spiele und admin werden will)?
 

Jaegermeist0r

Administrator
Teammitglied
Nicht ohne schriftliche Einverständniserklärung deiner Eltern, aber Admin kann man eigentlich generell erst ab 18 werden!
 

Aval0n

Ex Burger-Ping Admins
News Zu Hl²

Es sind mal wieder ein paar Neuigkeiten zu dem allseits sehnlichst erwarteten HalfLife² aufgetaucht!!

Als erstes steht nun wohl fest, das HL² in Deutschland keine Jugendfreigabe bekommen wird (also kein Verkäuf an Jugendliche unter 18 Jahren!!). Des Weiteren wird wohl nicht, wie anfangs vermutet, das Spiel als CD- und DVD-Version erscheinen, sondern nur als DVD-Version.
Auch zum direkten Spielen ist eine Meldung aufgetaucht. So soll, wie auch anfangs bei CounterStrike 1.6 (Steam), der Singleplayer Modus bei HL² nur in Verbindung mit einer Internetverbindung möglich sein!!!

(Quelle ist www.cstrike.de)
(Altersfreigabe -> www.cstrike.de/comments.php?newsid=10957)
(Singleplayer Modus -> www.cstrike.de/comments.php?newsid=10964)



MfG

Avalon
 

Lord Hagen

New Member
RE: News Zu Hl²

Original von Avalon
der Singleplayer Modus bei HL² nur in Verbindung mit einer Internetverbindung möglich sein!!!

Naja mir ist des egal bin ständig on mit Router :D aber was ist mit denen die kein I-Net anschluss oder Modem haben wenn die ständig ins I-Net gehen müssen um nur Off zu zocken, ich glaube wenn das wirklich so wird dann muss Valve mit einigen Euronen weniger rechnen!!!

PS: Ich denke da finden die Hacker unter uns bestimmt wieder ne freundliche Lösung wie man das umgehen kann, im Vorteil für die I-Netlosen unter uns ;)
 

KarL

New Member
Man muss um HL² im SP spielen zu können nur EINMALIG ins Internet, um sich ein Steam Account anzulegen und HL² zu verifizieren. Dann kannste immer Offline zocken.
 

Aval0n

Ex Burger-Ping Admins
Kleine Neuigkeit für die jenigen, die CS:S und HL² per Kreditkarte über Steam erworben haben ... Es gibt jetzt ein "Steam Backuptool" mit dem es möglich ist, die auf der Festplatte gespeicherten Daten in CD oder DVD grosse Files zu splitten und diese dann zu brennen.

HIER DER NEWSLINK BEI CSTRIKE.DE
Da ist auch genau beschrieben, wie man dieses Feature starten kann!!


MfG

Avalon
 

[LL]Champ

Ex Burger-Ping Admins
LEEEEEEEUUUUUUTE IK WERD NOCH BEKLOPPT HIER!!!!!!!!!!!!!!!!!

HALF LIFE 2 KOMMT MORGEN!!!! MORGEN SCHON!!!!!

ICH WERDE ES IN WENIGER ALS 13 STUNDEN IN DER HAND HALTEN, MEEEINS MEINS MEINS!!!

Kann es nicht mehr abwarten. Ich warte seit Half-Life 1 (Ende 1998 ) auf dieses Game, auf keines hab ich je mehr gewartet!
Dumm nur dass ich das Game morgen erst ab Abend zoggn kann da ich noch den ganzen Tag auf Arbeit bin :-((( :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:

Dafür hab ich am Mittwoch frei! In Sachsen ist ganz allein in Dtl. Feiertag HARHARHAR!!!! :prost!: :prost!: :prost!:

icon_preview.jpg



OMG ich sterbe noch...
 

Strohhut

New Member
Stimmt nicht, hier in Bayern ist auch am Mittwoch feiertag, zumindest ist Schulfrei, aber die Läden haben auf. :daumenhoch:
 

[LL]Champ

Ex Burger-Ping Admins
Naja, die Bayern... wie immer. Ferien/Urlaub/Feiertage ohne ende... ^^


Übrigens hab ich grad n Schock bekommen, hab gelesen dass ich HL2 heute schon(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) hätte kaufen können im Saturn Dresden! Gibt noch viele weitere Orte wos das heut schon gab. Allerdings funzt das ja erst ab morgen 9Uhr MET ^^ :p

siehe www.Halflife.de ...
 

King Crash

Ex Burger-Ping Admins
MUHAHAHAHAAHAHAHHAHHAHAAHAHA ICH HAB MORGEN SCHULFREI
Ich werds mir trotzdem nicht holen :p :p :p

Jaja, genau, MEIN PC

hab angst dass der mir zusammenbricht, also kommt hl2 erst anfang nächsten jahres :D
 

-$T3F4N-

New Member
@Master: Kannst ruhig in die City fahrn... lohnt sich auf jeden Fall, wurd ja auch schon verkauft.
Wenn ich morgen aus der Schule komm (ham morgen nur 5h Juhu), schalt ich mirs sofort frei, habs schon über Steam gekauft.
 
Oben