#Burger-Ping meets HaKe

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

admins ban ???

mass

New Member
say me why admins ban me when i say "ok NOW U SAY WHY I CANT USE NICK maSS!!!!!!" no answer.... and ban for dust2...nice realy nice!!!
 

Syn-Tx

Burger-Ping Admins | Anti Cheat
Hallo!
I need your SteamID around your complaint to work on to be able.

cya Syn-Tx
 

mass

New Member
ban ??

hi....
# 979 "maSS" STEAM_0:0:3778813 02:11 109 0 active


i play with nick 5 years..and no problem.. wtf is this ??? i'm realy frozen ... my mind about this servers is positive bud someone admins is realy "stupid:?
 

Aimb0b

Ex Burger-Ping Admins
Me and another admin say to you: "change youre nick", and that not once time.

The other admin tells you why, more than one time.

If you mean, you can do what you want, sorry, this is not acceptable...if an admin say, change youre nick, do it.

I dont know how many time the ban works...wait on answer of the other admin.

Bob

Mein Englisch hinkt, ich bin Müde...
 

tankstelle

New Member
mass

hey mass

i understand that u as a foreigner dont know, why Germans have trouble with "SS" in capital letters...
But i tried to explain it for u several times (3,4,5 times)

After u changed ure nick u didnt stop spamming the server with ure question, i already asnwered !!!

u were unnerving the whole server. try to understand, that we didnt want to suck u, we had our reason...

u got a 30 min ban and we hope to see u again without capital S, thx a lot !



tankstelle

PS: sry, my english is not that good.



für alle anderen:

aimbob bat ihn, den Namen zu ändern...diverse Male. Ich habe ihm dann mehrer Male erklärt, dass wir uns lediglich an den Großbuchstaben stören...
maSS...
er wollte es nicht einsehen, hat schließlich den nick geändert, aber dauernd nachgefragt, immer die gleiche Frage, auf die er aber schon 3,4 Antowrten bekommen hat. Das hat den Spielbetrieb gestört und nach mehrfacher Ermahnung --> timeban...

ich hoffe, maSS siehts ein...
 

Jaegermeist0r

Administrator
Teammitglied
entbannt den mal wieder, oder soll jetzt jeder mit nem Doppel S in seinem Namen gebannt werden? Und wenn er das halt leet schreibt, dann ist das so, aber finde es bissl übertrieben, jetzt in jedes doppel S gleich rassistische Tendenzen zu interpretieren.
 

knobi

Ex Burger-Ping Admins
Ich find das auch absolut überzogen, da habt ihr glaube ein bisschen viel interpretiert, ich glaub da wart ihr ein wenig überempfindlich.
 

tankstelle

New Member
schon passiert

wie ihr meinem Beitrag entnehmen könnt, habe ich ihn für 30 min gebannt, weil er nicht aufhörte, im chat immer und immer wieder die gleiche Frage zu stellen. Wahrscheinlich hatt er so viel geschrieben, dass er meine 3,4,5 malige Antwort schlichtweg überlesen hat. Den Namen hatte er ja dann geändert... Bezüglich des Doppel s, werde ich einen Gang zurückschalten. Aber der ban erfolgte, nachdem sich auch andere Spieler dann gestört fühlten...

tankstelle
 

Aimb0b

Ex Burger-Ping Admins
Solche Nicks laden geradewegs dazu ein, sich mit solchen oder ähnlichen Nicks zu connecten, das ist (meine) Erfahrung.

Wenn ich in solchen Fällen präventiv agiere, finde ich das wenig überzogen. Seinen Nick zu wechseln, auch ohne Kommentare ist ein einfacher Weg, aber wer will schon einfach Leben, wie?

Thema für mich gegessen, next time nach der Parole "Macht was Ihr wollt".

GrummelBob
 
Oben